معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

1800 نفر از نو‌معلمان و آموزگاران زیر 3 سال سابقه به‌صورت تخصصی‌ آموزش می‌بینند

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت 1800 نفر از نومعلمان و آموزگاران زیر 3 سال سابقه به‌صورت تخصصی، در دو ماه آینده آموزش می‌بینند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
1800 نفر از نو‌معلمان و آموزگاران زیر 3 سال سابقه به‌صورت تخصصی‌ آموزش می‌بینند

زهرا نجار در جمع مدرسان میانی طرح توانمند‌سازی کارکنان حوزه آموزش ابتدایی (طرح شهید همت) گفت: توانمندسازی بــه افراد اجازه می‌دهد دانش خود را با یکدیگر به اشــتراک بگذارند و نقش خود را برای ارتقای خلاقیت در شــغل افزایش دهند و در جستجوی راه‌های خلاقانه برای اصلاح خطاها و بازسازی فرایندهای کاری باشند.

نجار در ادامه با اشاره به اهمیت دوره‌های توانمند‌سازی برای آینده دانش‌آموزان اظهار‌ کرد: دســتیابی به آینده‌های مطلوب در نظام تعلیم وتربیت، مستلزم توانمندسازی حرفه‌ای معلمان، متناسب با نیازهای دانش‌آموزان است.

وی افزود: تربیت دانش‌آموزان آینده با توجه به حجم و سرعت تغییرات و تولید دانش و اطلاعات، مستلزم آمادگی لازم معلمان در آموزش، تدریس و یادگیری انواع مهارت‌ها و دانش لازم با تاکید بر خودیادگیری و ‌توانمند‌سازی در مواجهه با مسائل پیش‌رو است و معلمان باید برای آینده آماده باشند تا در گستره جهانی و زندگی در حکم یک عضو فعال جامعه، به ایفای نقش بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در ادامه نشست ضمن اشاره به ضرورت طراحی برنامه آموزشی دقیق برای توانمندسازی به تشریح برنامه‌های طرح شهید همت پرداخت و عنوان کرد: امسال برای اولین بار در این دوره‌ها با حضور 1800 نفر از نومعلمان و آموزگاران زیر 3 سال سابقه، سرگروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی تربیتی، مدیران مدارس و کارشناس مسئولان و کارشناس حوزه ابتدایی به صورت تخصصی در گروه‌های مختلف طی دو ماه آینده آموزش می‌بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار