مدیر آموزش و‌پرورش رودهن:

دانش‌آموزانی آگاه به مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و ملی تربیت کنیم

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن گفت‌ نظام تعلیم و تربیت باید دانش‌آموزانی آگاه به مهارت‌های ملی، اجتماعی، سیاسی و دینی برای تعالی ‌نظام ‌و‌ تحقق ارزش‌های جامعه اسلامی‌ تحویل جامعه دهد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزانی آگاه به مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و ملی تربیت کنیم

نشستی به منظور آگاهی بخشی و‌ ایجاد معرفت و شناخت مسائل روز سیاسی و ملی و‌ چالش‌های نظام تعلیم و تربیت در بین فرهنگیان و‌ دانش‌آموزان در دبیرستان ماندگار ابن‌سینا برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی دزفولی، امام جمعه رودهن، زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن، مهدی حبیبی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، علیرضا ابراهیم زاده مسئول ارزیابی عملکرد، بهرام حسینی‌نیا کارشناس حراست آموزش و‌پرورش رودهن به همراه گروهی از دانش‌آموزان و‌مدیر و کارکنان دبیرستان ماندگار ابن سینا رودهن حضور داشتند.

در این نشست، امام‌جمعه رودهن به تشریح مفصل روند سیاسی و اجتماعی کشور پرداخت و ضرورت ایجاد بصیرت و شناخت را در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان اعلام کرد و پرداختن به آن را در مدارس مورد تاکید ویژه قرار داد.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و‌پرورش رودهن نیز در این نشست عنوان کرد: برای دانش‌آموزان تعالیم خاص، مدون و‌ کارشناسی‌شده لازم است زمینه‌های بصیرتی و‌ معرفتی در مدرسه ایجاد کرد، چرا که آنان سردمداران آینده نظام جمهوری اسلامی هستند که باید پاسدار ارزش‌ها و باورهای مستحکم و اعتقادی این مرزو بوم نیز باشند، بنابراین ضرورت اقدامات فرهنگی و تربیتی ویژه در مدارس بیش از بیش جلوه‌گر است که با مدیریت باید مسیری پیش رونده و‌ متعالی را به خود بگیرد و طی کند.

مهدی حبیبی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن نیز در این نشست اظهار کرد: دانش‌آموزان در مدارس باید استعدادیابی شوند و‌ در راستای همان استعداد و توانمندی خاص و ویژه پرورش یابند و‌ تربیتی همه‌جانبه را دنبال کنند ضمن اینکه تربیت ملی، میهنی، سیاسی و اجتماعی لازمه نظام تعلیم و تربیت به‌منظور ایجاد یک نسل معتقد و‌ وفادار و‌ حفظ جامعه اسلامی زیر لوای مقدس ولایت است، بنابراین مربیان و‌ کارکنان مدرسه با حساسیت و‌ همت بلند و عزمی مشارکتی و اعتقادی باید این مهم را پیگیری کنند و‌ مسئولیت این تربیت مقدس همه‌جانبه را کاملا بر عهده بگیرند‌ تا دانش‌‌آموزان ما در مدارس دچار چالش‌های اعتقادی و ملی نشوند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار