رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان:

همکاری ادارات با اصحاب رسانه در چهارچوب قوانین باشد

بهارستان(پانا) – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهارستان با تاکید بر اجرای قانون در همکاری بین ادارات و خبرنگاران از فرماندار خواست تا بر این موضوع نظارت داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ادارات با اصحاب رسانه در چهارچوب قوانین باشد

رضا داداشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهارستان، در جمع خبرنگاران بر نقش مهم رسانه‌ها در موضوعات اجتماعی تاکید کرد و گفت: با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی در جوامع مختلف سلاح‌های جنگی نیز شکل متفاوت‌تری به خود گرفته و هر کشوری که رسانه‌ی قوی‌تری داشته باشد و آن جامعه از سواد رسانه‌ای و آگاهی بالاتری برخوردار و یقینا پیروز میدان است.

او گفت: در نا آرامی‌های اخیر شاهد بودیم که رسانه‌های غربی و سعودی از هر اخبار کذبی جهت تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم برای حضور در تجمعات استفاده می‌کردند؛ اما با پیگیری‌های به موقع خبرنگاران داخلی و انتشار اخبار صحیح از رسانه‌ها این توطئه‌ها خنثی می شد.

او بر همکاری مسئولین وادارات تاکید کرد و گفت: نباید بین مسئولین و خبرنگاران شکافی ایجاد شود تا مورد سواستفاده برخی از سودجویان و خبرنگارنماها قرار گیرد و مسئولین موظف هستند در چهارچوب قانون هرگونه همکاری خود را با خبرنگاران رسمی شهر انجام دهند و از فرماندار به عنوان مقام عالی دولت در بهارستان می‌خواهیم بر این موضوع نظارت جدی داشته باشند.

او ادامه داد: نباید خبرنگاران را نامحرم جلسات ادارات بدانیم چرا که اصحاب رسانه بیشتر از هر فرد دیگری در بین مردم و اجتماع حضور دارند و به خوبی با مشکلات مردم و منطقه آگاهی دارند؛ آنها به خوبی می‌توانند مسولین را در پیش برد اهداف در جهت بهبود وضعیت مردم و شهر یاری کنند. پس انتظار می‌رود نتایج تصمیمات خود را از طریق خبرنگاران و رسانه‌های رسمی به مردم منتقل کنند تا آن ها نیز در جریان تصمیمات مسئولین قرار گیرند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار