مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد؛

اجرا و تکمیل پروژه‌های فنی و بهسازی شهری پایتخت در اولویت قرار دارد

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا و تکمیل پروژه‌های فنی، عمرانی و بهسازی فضاهای شهری، مرمت بناها و طراحی محورها و نقاط شاخص شهر تهران در اولویت برنامه‌های سال جاری قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرا و تکمیل پروژه‌های فنی و بهسازی شهری پایتخت در اولویت قرار دارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در برنامه های سال جاری سازمان؛ ساماندهی، بهسازی و ارتقاء کیفی چند محور شاخص در شهر تهران نظیر قدمگاه صالحیه در تجریش، کوچه شهرستانی ها در میدان امام حسین(ع) در حال پیگیری و اجراست که با تکمیل آنها ضمن رفع مشکلات و آسیب های موجود، کیفیت تردد و بهره برداری از محیط شهری در این نقاط افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در کنار فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و هنر شهری که به صورت مستمر در حال انجام است، پروژه های فنی، بهسازی و ساماندهی دراولویت های اصلی اجرایی این سازمان در سال جاری قرار دارد.

رضا صیادی با تاکید بر حفظ و تقویت هویت شهری، گفت: مرمت، نگهداشت و توسعه کاربری بناهای تاریخی از وظایف این سازمان است که در سال جاری ساماندهی تکمیل و توسعه خانه عروسک، خانه اتحادیه، عمارت عین الدوله و چند بنای دیگر در دستور کار حوزه فنی و طراحی شهری قرار دارد.

وی با اشاره بر نقش ورودی ها و میادین شهر در تعریف هویت و تصویر آن در ذهن شهروندان خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی با بهره گیری از نظر متخصصان و کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی؛ ساماندهی و بهسازی میادین شاخص شهری نظیر میدان ولی عصر (عج)، ونک، محمدیه، رازی و ... را دنبال می کند، ضمن آنکه پس از برگزاری مسابقه های طراحی و مراحل حقوقی، اجرای ورودی های پایتخت را نیز نهایی خواهد کرد.مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بهبود فضا و منظر شهر به خصوص در بناهای عمومی و خدماتی شهر تهران در قالب چند پروژه عمرانی در حال اجراست؛ ضمن آنکه تا آخر سال و با تأکید بر جانمایی و توجه به مطالبات شهروندان در 20 نقطه شهر احداث سرویس های بهداشتی تکمیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار