افتتاح اولین هتل ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد

مشهد (پانا)- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: به همت نیک اندیشی و خیّرین و مسئولین، اولین هتل مناسب سازی شده افراد دارای معلولیت در شهر مشهد افتتحاح شد‌‌.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین هتل ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد

اولین هتل ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد با حضور آیت الله راشد یزدی، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در یزد و امام جمعه یزد، استاندار خراسان رضوی، پژمانفر نماینده مشهد و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: به همت نیک اندیشی و خیّرین و مسئولین اولین هتل مناسب سازی شده افراد دارای معلولیت در شهر مشهد افتتاح شد‌‌.

قادری افزود: سازمان بهزیستی، پروژه هایی را در سبد پروژه های نظام مسائل سازمان بهزیستی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی درنظر گرفته است. دیگر پروژه سازمان، افتتاح بزرگترین شیر خوارگاه خاورمیانه در تهران بود. همچنین اولین بیمارستان مجهز خاورمیانه برای بیماری ام اس در تهران در حال ساخته است که چند ماه دیگر به بهره برداری می رسد و تشکر می کنم از همه ی عزیزانی که در این پروژه ها همکاری کردند.

وی ادامه داد: بهزیستی بیش از ۷ میلیون مخاطب در سبد ارتباطی خود دارد و باید یک پردیس توانمندسازی در ایران به وجود آید. امروز نیازمند راه اندازی مراکز تخصصی درمان و نگهداری بیماران اختلال اوتیسم هستیم؛ زیرا از هر ۶۰ شهروند، یک نفر از آنان دارای اختلال اوتیسم می‌باشد و ما به این فضا بسیار نیازمندیم.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رافتی خداپرست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار