مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری :

منش شهدا الگوی تعالی دانش‌آموزان در مدارس باشد

ساری (پانا) - مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری منش شهدا را الگوی تعالی جامعه و دانش‌آموزان در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
منش شهدا  الگوی تعالی دانش‌آموزان در مدارس باشد

زین العابدین نوکنده در دیدار با فرماندهان پیشگام مدارس گفت: شما دختران و پسران پیشگام در مدارس فرماندهان حوزه جنگ نرم در آینده هستید. امیدوارم همانند نبی اکرم (ص) پیام رسان خوبی در انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش های دینی باشید.

وی ادامه داد: این مسئولیت سنگین بر دوش شما فرماندهان پیشگام مدارس نهاده شده است. شما به عنوان انتشار دهندگان مفاهیم انقلاب باید در حوزه های گوناگون با مطالعه و تحقیق و گوش دادن به رسانه های ارزشی، مهارت‌های خود را در حوزه دفاع و ترویج انقلاب افزایش دهید تا تحت تاثیر تهاجمات فرهنگی و یاوه گویی دشمنان که در رسانه ها و فضای مجازی مشاهده می کنید قرار نگیرید و برای کمک به افراد جامعه در مسیر آگاهی بخشی آنان گام بردارید.

نوکنده با بیان اینکه دشمنان در حال فشار حداکثری به کشور عزیزمان هستند؛ ابراز کرد: آحاد جامعه، بخصوص شما نوجوانان و جوانان باید همواره هوشیار باشید تا اسیر کینه توزان انقلاب نشوید، چرا که هدف دشمنان از ایجاد تفرقه بین تمام مذاهب، اقشار، اقوام و اکنون حجاب و عفاف، پیاده سازی نقشه شوم خاورمیانه جدید است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری در ارتباط با تاثیرگذار بودن فرماندهان پیشگام در مدارس تصریح کرد: افراد باید شما را به عنوان مرجع بدانند، برای انجام این ماموریت در کنار هوشیار بودن، افزایش آگاهی و آموختن معیارهای ارزشی با بالا بردن سرانه مطالعه، با هم نسل های خود در جامعه و مدرسه تعامل و رفاقت عمیق برقرار کنید تا تاثیر گذاری بیشتری بر روی آنان داشته باشید.

زین العابدین نوکنده شهدا را الگوی مناسبی برای تعالی جامعه و بخصوص دانش آموزان در مدارس دانست و افزود: ما در دستگاه تعلیم و تربیت موظف هستیم که دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم و بهترین روش بهره گیری از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس همچون «شهید باکری» «شهید بروجردی» «شهید همت» یا شهدای مدافع امنیت و حرم که الگوی بارز آن شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به نفوذ رهبر انقلاب در تمام اقشار و کشورهای محور مقاومت گفت: شما همواره در رسانه ها، فضای مجازی، ارادت اقشار گوناگون و کشورهای منطقه بخصوص محور مقاومت به ایشان را مشاهده می کنید. این حس بدلیل نوع ارتباط و تعامل ایشان با محور مقاومت و حمایت همیشگی از مظلومان و ستمدیدگان جهان است که نقشه های استکبار جهانی در ایجاد خاورمیانه جدید را از بین برده است.

وی پیشینه حجاب در ایران را تاریخی دانست، اظهار کرد: نگاه ما این نیست فردی که چادر ندارد بی حجاب است اما می گوییم چادر حجاب برتر است. شما با مطالعه کتب تاریخی و کاوش های باستان شناسی پی می برید در هیچ جای تاریخ کهن کشورمان بی حجابی تمدن نبوده است و با ورود اسلام این زیبایی حجاب چندین برابر شد.

نوکنده در خصوص ایجاد شادابی در مدارس اظهار کرد: یکی از راه های شاداب سازی مدراس برگزاری سرودهای انقلابی، مذهبی، حماسی در مناسبت های ایام الله و ولادت هاست که مدیران و معاونین مدارس باید این بستر را برای دانش آموزان فراهم کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری با اشاره به جایگاه امنیتی و اقتصادی ایران در آسیای مرکزی گفت: رهبر انقلاب در کلام مبارکشان فرمودند که دشمنان مخالف نظام نیستند، بلکه نمی خواهند ایران قوی در معادلات و بلوک بندی قدرت وجود داشته باشد. به همین علت برای آسیب رساندن و تضعیف کشورمان چندین سال است برنامه ریزی می کنند.

وی در ادامه گفت: استقلال و موفقیت های ایران اسلامی در صادر کردن پیام انقلاب به سراسر جهان و تاثیرگذاری ایران در آسیای میانه و ارسال کالاهای صادراتی داخلی به کشورهای آسیای مرکزی و روسیه با وجود تحریم های ناجوانمردانه که کشورهای غربی علیه ما اعمال کرده اند، سبب حقارت و کینه توزی استکبار جهانی شد.

زین العابدین نوکنده در پایان فرماندهان پیشگام مدارس را مدیران جهادی که در مکتب شهدا و رهبری رشد و نمو می کنند، دانست و با اهدا لوح سپاس از آنان تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار : محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار