مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

‌کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر جامعه‌ای هستند

کرج (پانا) - ‌مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز عنوان کرد کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر جامعه‌ای هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
‌کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز هر جامعه‌ای هستند

محمد‌جواد کاظمینی در آیین نواختن زنگ ملی کودک که در دبستان دخترانه 13 آبان برگزار شد، بیان کرد: هفته ملی کودک فرصتی برای ارتباط بهتر با کودکان است و به قول امام راحل امید همه ما به شما دبستانی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه شما کودکان این سرزمین با حضور در عرصه‌های مختلف علم و سازندگی باعث رشد و بالندگی ایران عزیز باشید.

کاظمینی بیان کرد: هفته ملی کودک در آیین ما به این معناست که کودکان ما هر کدام یک سرباز امام عصر هستند و این سرود بسیار زیبا سلام فرمانده که توسط دانش آموزان خوانده شد به همین معناست.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تصریح کرد: کودکان در ایران اسلامی جایگاه بالایی دارند و هر تغییری در هر سطحی در نهایت به ضمیر پاک کودکان برمی‌گردد.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده ساز هر جامعه‌ای هستند و می‌توانند چون خورشیدی تابان، آینده‌ آسمان ایران اسلامی را روشن نگه دارند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآوری کرد: برای رسیدن به اهداف مد نظر در مسیر توسعه‌ و اعتلای ایران اسلامی توجه به آینده‌‎سازان کشور از جمله مهمترین کارهاست، چرا که باور داریم با ظهور و بروز استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان میهن عزیز می‌توان آینده ای شکوفا را رقم زد و شعار حال خوش زندگی را تحقق بخشید و امید را در همه جا منتشر کرد.

وی افزود: کودکان در هر کجای جهان که باشند حق دارند از امکانات اولیه زیستن، صلح و مهربانی و هر آنچه برای یک زندگی آرام نیاز است برخوردار باشند، چرا که جهان بیش از پیش به مهربانی و نسلی مشفق و آینده‌ای پر از محبت نیاز دارد.

کاظمینی تاکید کرد: هفته‌ ملی کودک هر ساله یادآور اندیشیدن به مسیرهای خلاقانه و کاربردی ا‌ست، راه‌هایی که به پرورش نبوغ فرهنگی و هنری در کودکان ختم شده و انسان‌هایی مومن، باسواد و آگاه را وارد عرصه اجتماعی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار