نشست کتابخانه مرجع کانون با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا»

تهران (پانا) - هشتادوهفتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری در مهر ۱۴۰۱ همزمان با هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کتابخانه مرجع کانون با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا»

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نشست با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا» روز سه‌شنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

آموزش الفبا بحثی است که ممکن است در نظر بعضی‌ فقط منوط به دوران ورود به مدرسه باشد. اما بیداری آوایی و آماده کردن خردسالان برای خوب شنیدن و خوب گوش کردن، پیش از مدرسه اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، دانش‌آموزان پایه اول بر اساس یک نظریه آموزشی به سرعت ۳۲ حرف را یاد می‌گیرند.

هماهنگی و جدی گرفتن آموزش خردسالان می‌تواند در سال‌های بعد به آن‌ها کمک کند. همچنین نقش کتاب‌های داستان و شعر در این زمینه غیر قابل انکار است.

هشتادوهفتمین نشست کتابخانه مرجع با حضور مریم السادات یحیی‌زاده‌واقفی دکترای مدیریت آموزشی و پژوهشگر و نسیم یوسفی نویسنده، پژوهشگر و مروج کتاب‌خوانی به این موضوع می‌پردازد.

این برنامه همزمان به صورت حضوری و آنلاین در فضای اسکای روم https://live.kpf.ir/ قابل پیگیری است.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در محل کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری واقع در خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع شهید ملک شامران حضور پیدا کنند ‌یا از طریق فضای مجازی در اسکای روم به نشانی با گزینه مهمان وارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار