شهید سیدسجاد روشنایی:

روز قیامت باید جوابگوی امام و خون شهدا باشید

قم(پانا) - در وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «سیدسجاد روشنایی» آمده است به گوش باشید که فردای قیامت باید جوابگوی امام و خون شهدا باشید.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
روز قیامت باید جوابگوی امام و خون شهدا باشید

شهید «سید سجاد روشنایی» در شهریور ماه 1357 در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. او پس گذراندن دوران تحصیل، لباس سبز پاسداری را پوشید. از همان نخستین روزهای زندگی مشترک به همسرش می‌گفت که بزرگترین آرزویش، شهادت است و از همسرش می‌خواست تا برای رسیدن به این آرزویش، او را پس از نمازهایش دعا کند.

این شهید والامقام در سال 1394 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و پس از 43 روز مجاهدت سرانجام در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا(س) در سوریه در اسفند94 به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید سجاد روشنایی را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«وَ جَعَلْناهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنا وَ أَوْحَیْنا إِلَیْهِمْ فِعْلَ الْخَیْراتِ وَ إِقامَ الصَّلاةِ وَ إیتاءَ الزَّکاةِ وَ کانُوا لَنا عابِدینَ»

امروز که روز اعزام بود مقداری هیجان و تردید در دلم بود به همین دلیل خواستم از قرآن مددی بگیرم.. در دلم توسل به آقا امام زمان عجل الله نمودم و این آیه آمد. از خواندن این آیه پشتم لرزید و اشک از چشمانم سرازیر گشت. چون من خود را هرگز لایق این آیه نمی دانم؛ اما دلم قرص و محکم تر از گذشته گردید.

ان شاءالله که فردای قیامت در خون خود غوطه‌ور در محشر محشور گردم. باشد تا شرمنده آقا امام زمان عجل الله فرجه و رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه‌ای عزیز نباشم.

اما برادران و خواهران گرامی من، بدانید که من به اختیار و داوطلبانه به جنگ با دشمنان اسلام رفته‌ام. این جنگ، جنگ کفر با اسلام عزیز است و تا روزی که خداوند به بندگان صالحش وعده داده است ادامه خواهد داشت. این زندگی چند روز دنیا که عموما با غفلت و گناه و شهوات آلوده است ارزشی ندارد که انسان خود را مشغول به آن سازد.

در این زمانه که دنیای زر و زور و تزویر برای سیاه نمودن چهره اسلام ناب محمدی دست به دست هم داده‌اند، بر ما فرزندان سید علی خامنه‌ای تکلیف است که جان ناقابل خود را فدای این اسلام عزیز کنیم، تا بلکه با جان ناقابل خود بتوانیم برای اسلام عزیز، ذره‌ای خدمت کنیم.

اما سخنی با کسانی که با رهبر عزیزمان فاصله گرفته‌اند، های ای یاران دیروز و آشنایان غریبه شده به گوش باشید که فردای قیامت باید جوابگوی امام و خون شهدا باشید.

مگر نشنیده‌اید که امام خمینی رحمت الله علیه آن معمار کبیر انقلاب فرمود چه من در میان شما باشم و نباشم نگذارید این انقلاب و کشور در دست نااهلان بیفتد؟ به خود بیایید و توبه کنید، باشد که رستگار شوید.

آخرین درخواست حقیر این است که، سلامم را به آقا و رهبرم برسانید و بگویید که این سرباز کوچک خود را در نماز شبهایش دعا نماید، تا بلکه خداوند به واسطه دعای ایشان از سر تقصیرات و گناهان من درگذرد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بنده رو سیاه و گناه کار خدا‌ ـ سید سجاد روشنایی

1394/09/29 ـ 7:30 صبح مقر گردان سوم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار