در گفت‌وگو با پانا:

بهمن طهماسبی: داور نگذاشت استقلال مقابل فولاد برنده شود

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است داور با سوت های اشتباه خود اجازه نداده، آبی ها مقابل فولاد به پیروزی برسند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بهمن طهماسبی: داور نگذاشت استقلال مقابل فولاد برنده شود

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به توقف استقلال مقابل فولاد گفت: «استقلال روی یک اتفاق و البته اشتباهی که در خط دفاعی انجام داد، از فولاد گل دریافت کرد ولی واقعاً موقعیت خاصی به حریف ندادیم. همیشه تیم‌های جواد نکونام بازی بسته،دفاعی و فشرده انجام می‌دهند. مقابل این‌طور تیم‌ها بازی کردن خیلی سخت است و نمی‌شود به‌راحتی موقعیت ایجاد کرد. اما استقلال هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم عالی بازی و موقعیت گل ایجاد کرد.»

وی افزود: «تیمی که این‌قدر خوب موقعیت گل ایجاد می‌کند، باید در زدن ضربات آخر بهتر عمل کند تا اسیر بدشانسی یا سوت‌های اشتباه داور نشود. واقعاً داور در این بازی خیلی تأثیرگذار بود و اجازه نداد، استقلال مقابل فولاد برنده شود. برای تیم‌های دیگر خطاهایی که نمی‌بینند پنالتی اعلام می‌کنند اما برای استقلال خطاهایی که کی بینند، سوت نمی‌زنند. ندیده‌های رقبا را می‌گیرند و دیده‌های ما را نه.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «استقلال خیلی خوب بازی می‌کند. اول فصل هنوز جا نیفتاده بود و کمی بچه‌ها سردرگم بودند اما الان واقعاً درک بازیکنان نسبت به هم و خواسته مربی بیشتر شده است. دقیقاً بازیکنان می‌دانند در زمین چه می‌خواهند. شخصیت تیمی استقلال شکل‌گرفته است. هم خوب موقعیت ایجاد می‌کند و هم مثل بازی‌های ابتدایی لیگ، به حریفان موقعیت نمی‌دهد. افکار ساپینتو در تیم جاافتاده و حالا می‌شود گفت که تیم شکل خودش را پیداکرده است.»

بهمن طهماسبی گفت: «ساپینتو واقعاً ادا در نمی‌آورد. بعضی مربیان واقعاً حین بازی رفتارشان هیجانی ست. ساپینتو هم ادای الکی بلد نیست. او روی موقعیت‌های حساس و خطرناک هیجانی و احساسی می‌شود. این‌طور نیست که مثلاً بخواهد با ادا درآوردن ضعف‌های تیم را بپوشاند. تیمش هم خوب بازی می‌کند و هم شخصیت قهرمانی دارد. الان هم ترکیب اصلی‌اش را پیداکرده و شک نکنید بهتر از این هم خواهد شد.»

وی خاطرنشان کرد: «امسال سال سختی برای قهرمان شدن تیم‌ها در پیش دارند. گل گهر خیلی خوب و چراغ خاموش دارد در مسیر قهرمانی حرکت می‌کند. هرچه جلوتر می‌رویم تیم‌ها به شرایط خوبشان می‌رسند. امسال ۵، ۶ تیم مدعی اصلی هستند. امسال سال سختی در پیش است و نسبت به سالهای قبل کیفیت بازی‌ها هم بهتر خواهد بود.»

مهدی خزاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار