پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی یک فرصت طلایی برای یادآوری و گرامیداشت رشادت های مقتدرانه فراجا در حفظ وطن و ایجاد امنیت پایدار کشور است

کد مطلب: ۱۳۱۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پیامی از تلاش های شبانه روزی همه فرماندهان و سربازان زحمتکش فراجا در استان خراسان رضوی تشکر کرد و هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

« با نیم نگاهی به تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشته باشیم، در همه صفحات زرین آن نام پر افتخار نیروی انتظامی خودنمایی می کند، شجاعت، اقتدار، ایثارگری، صمیمیت و محبت، دلسوزی و اقتدار دلاورمردی این عزیزان برای تامین نظم و امنیت جامعه و گام های استوارشان مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم بوده است. ولایت مداری فرماندهان خستگی ناپذیر، افسران ارشد و سربازان این نیروی توانمند زبانزد خاص و عام در همه جای ایران اسلامی است.
برقراری آرامش و مبارزه با عوامل ناامن کننده وهنجارشکن از جمله اقدامات این پرچمداران امنیت است.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرماندهی کل قوا فرمودند: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.
فرارسیدن هفته نیروی انتظامی یک فرصت طلایی برای یادآوری و گرامیداشت رشادت های مقتدرانه فراجا در حفظ وطن و ایجاد امنیت پایدار کشور است، بدون تردید عملکرد هوشمندانه نیروی انتظامی در حوادث و بحران های اجتماعی به ویژه در ناآرامی های اخیر کشور موجب شده که دسیسه های دشمنان قسم خورده نقش بر آب شده و جریان های معاند و فرصت طلب بدخواه در سوء استفاده از مطالبات و انتقادات مردم ناکام بمانند، دست آورد پرچم داران این نیرو، آرامش، عدالت، امنیت پایدار و ایران سراسر صلح و مهربانی می باشد. لذا اینجانب وظیفه خود می دانم با احترام به مقام والای شهدای امنیت نیروی انتظامی از تلاش های شبانه روزی همه فرماندهان خدوم و سربازان زحمتکش فراجا در استان خراسان رضوی که متعلق به امام هشتم علیه السلام است، تقدیر و تشکر نموده. از خداوند متعال آرزوی توفیق و سرافرازی برای همه این عزیزان را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار