وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا‌:

متخصصان آموزش و پرورش و فراجا در راستای رفتارشناسی نوجوانان هم‌اندیشی داشته باشند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست ‌با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا‌ اظهار داشت متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتارشناسی نوجوانان، تعامل و هم‌اندیشی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
متخصصان آموزش و پرورش و فراجا در راستای رفتارشناسی نوجوانان هم‌اندیشی داشته باشند

ظهر امروز یوسف نوری در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا‌ در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما به‌طور مستمر ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما نیز همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی‌های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می‌کنید.

نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: جمعیت گسترده دانش‌آموزی که از دوره‌های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالا است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه دانش‌آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه‌شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه نهادسازی انجام شود، گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد البته تشکل‌های َسیاسی فعالیت می‌کنند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه‌های مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش‌های ویژه انجام شود.

نوری با اشاره به شعار پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس، اظهار داشت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتارشناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه‌های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار