سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پرونده بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر روی میز شورا

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح دستورجلسه نود و پنجم شورای شهر تهران گفت در این جلسه اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پرونده بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر روی میز شورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری نود و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورا ی شهر تهران که فردا یکشنبه (17 مهرماه 1401 ) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به « الحاق یک بند به تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی » اختصاص یافته است که مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترک کمیسیون های (عمران و حمل و نقل وبرنامه و بودجه ) نیز در این خصوص قرائت شود.

وی بخش دوم دستور جلسه صحن نود و پنجم را به «تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1401 شورای شهر تهران،شهرداری و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن» برشمرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه «بررسی اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر»،«تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال جاری» و «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی و معماری و اصلاحیه های بعدی آن با رویکرد تعامل میان منافع عمومی و خصوصی» از دیگر دستورات صحن نود و پنجم اعلام کرد.

نادعلی در پایان افزود: طبق سنوات گذشته جلسات شورای ششم شهر تهران، مقرر شده تا 18 پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار