چه تعداد کارگر تعلیقی به نساجی مازندران بازگشتند؟

تهران (پانا) - وزیر صمت خبر داد ۴۰۰ کارگر تعلیقی نساجی مازندران با اقداماتی همچون تزریق به موقع اعتبارات و نوسازی ماشین آلات خط تولید، در یک سال گذشته بازگشت به کار داشتند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چه تعداد کارگر تعلیقی به نساجی مازندران بازگشتند؟

به گزارش شاتا، سیدرضا فاطمی امین در بازدید از نساجی مازندران در قائمشهر افزود: نساجی مازندران یکی از ظرفیت های قدیمی و مهم تولیدی در کشور است که حمایت از این بنگاه اقتصادی جزو اولویت های سازمان صمت استان است.

وی با بیان این که، قسمت بافت نساجی مازندران اکنون با تمامی ظرفیت فعال است و در سفر استانی رئیس جمهور نسبت به احیای این واحد صنعتی بزرگ تاکید شده بود، گفت: خوشحال هستیم که در کمتر از هفت ماه گذشته این بنگاه اقتصادی جان دوباره گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد حداکثر ۱۰۰ شغل جدید در نساجی مازندران حداکثر تا ۲ ماه آینده با اجرای طرح های توسعه ای خبر داد و افزود: روند رونق و تثبیت اشتغال در این واحد صنعتی باجدیت در استان دنبال می شود.

فاطمی امین ادامه داد: در یک‌سال گذشته حدود ۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی و احیای نساجی مازندران هزینه شده است و در ماه های آینده این رقم به حدود ۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار