آغاز جهاد تبیین در خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در نشست هم‌اندیشی مصوب شد دستگاه‌های فرهنگی از ۱۳ مهر تا ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اقدامات مورد نظر در زمینه جهاد تبیین را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جهاد تبیین در  خراسان جنوبی

به گزارش پانا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی در نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین افزود: دشمن در جنگ نظامی، ترور، کودتا و جنگ های قومی که علیه ملت ایران برنامه ریزی و اجرا کرده بود، به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به دلایل شکست دشمن گفت: اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه و اطاعت از ایشان و شهادت‌طلبی از مهم ترین دلایل شکست دشمن بوده و آن ها به این نتیجه رسیدند تا زمانی که مردم ایران این اعتقادات را داشته باشند، اگر کشورهای جهان با همه تجهیزات در مقابل آنها قرار گیرند، خدشه‌ای به ملت ایران وارد نخواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن بعد از آن در دهه ۷۰ جنگ فرهنگی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داد و در دهه ۸۰ هم جنگ هوشمند را برنامه‌ریزی کرد.

طالبی با اشاره به بهره گیری دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران، خاطر نشان کرد: از دهه ۹۰ جنگ ترکیبی در دستور کار دشمن قرار دارد که نمونه هایی از آن مانند جنگ رسانه‌ای، جنگ گروهک‌ها، جنگ الکترونیکی و جنگ فرهنگی در مورد ملت ایران در حال اجراست.


وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که اگر فوت مهسا امینی اتفاق نمی‌افتاد، دشمن چیز دیگری را بهانه می کرد تا اقدامات مورد نظر خود را انجام دهد، تصریح کرد: اتفاقات اخیر اگرچه هزینه‌هایی را برای نظام داشت اما خالص را از ناخالص جدا کرد و دشمن خواست تا از مطالبه‌گری مردم به نفع خود استفاده کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به منویات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسن (ع)، افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی باید برای تبیین منویات مقام معظم رهبری به میدان بیایند و اقدامات مناسبی برای گروه‌های مختلف مردم انجام دهند.

طالبی گفت: باید از همه ظرفیت‌های مساجد، خانه مطبوعات، هیات‌های ورزشی و حوزه جوانان برای جهاد تبیین استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار