آغاز نهمین و دهمین دوره تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان در کرمان و آذربایجان شرقی

تهران (پانا) - نهمین و دهمین دوره تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان در استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نهمین و دهمین دوره تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان در کرمان و آذربایجان شرقی

در این دوره‌های تخصصی که با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به مدت چهار روز در حال برگزاری است، تعداد 556 نفر از معلمان دارای شرایط احراز آیین‌نامه اجرایی طرح حضور دارند.

محسن میری رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی، پیشتر در خصوص دوره تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان گفته بود: طرح رتبه بندی معلمان، طرحی است که نزدیک به 10 سال اجرای آن به تأخیر افتاد و بحق، معلّمان درخواست‌ها و مطالباتی را داشتند که دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهوری تأکید ویژه داشتند که طرح رتبه بندی هرچه سریع‌تر آغاز شود و امروز خوشحالیم که این مهم در حال تحقق یافتن است.

وی همچنین یادآور شده بود که طبق آیین‌نامه اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی متولی این امر مهم شده است که ارزیابان این طرح را تربیت کند تا بتواند یاریگر آموزش و پرورش در اجرا و انجام طرح رتبه بندی باشد.

نهمین دوره تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان از روز دوشنبه 11 مهرماه در شهر کرمان و دهمین دوره آن از روز سه شنبه 12 مهرماه در شهر تبریز آغاز به کار نموده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار