مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی، در جهت اجرای سند تحول است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در جمع مبلغین طرح امین در کانون سمیه شهرری، این طرح را فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی، در جهت اجرای سند تحول و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، برشمرد و هدف آن را تربیت دانش‌آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی و دینی، مطابق با آموزه‌های متعالی قرآن کریم و اهل بیت(ع) دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی، در جهت اجرای سند تحول است

محسن نوروزیان اظهار کرد: داشتن سعه صدر و شناخت روحیات کودکان، نوجوانان و جوانان و صبر و بردباری، از عوامل موفقیت است؛ می‌توان گفت که طرح امین، فرصت ویژه‌ای است برای رسیدن به اهداف پرورشی و تربیتی، در جهت اجرای سندتحول بنیادین و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، که در بیانیه‌ی گام دوم رهبرانقلاب مورد تاکید است.

وی اذعان کرد: در راستای اجرای این طرح، مدیران، معاونین پرورشی و مبلغین طرح امین، نکات مورد نظر خود را در خصوص اجرای طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند و برای اصلاحات لازم اجرای طرح امین در مدارس با مسئولین مربوطه در خصوص ضرورت و جایگاه فعالیت‌های دینی و مذهبی در مدارس و نیز لزوم توجه به ظرفیت‌های موجود در این طرح و ایجاد تعامل بین مدیران مدارس و مبلغین نکاتی را یادآور شدند و با مسئولین مربوطه به گفت‌وگو پرداختند‌.

در ادامه جلسه معارفه مبلغین طرح امین، سیدمحمدحسن موسوی مسئول مبلغین طرح امین برادران نیز درباره طرح امین و شیوه فعالیت مبلغین در مدارس بیان کرد: علم، اخلاق، تقوا و آشنایی با علم روانشناسی کودک، نوجوان و مشاوره همچنین ابداع روش‌های جدید و خلاق تربیتی، در موفقیت طلاب و مبلغین بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکر است اولین جلسه هماهنگی فعالیت‌های مبلغین طرح مبلغین امین به اهتمام سعیده رزاقی، کارشناس فرهنگی و هنری و کارشناس واحد قرآن، عترت و نماز ناحیه یک شهرری برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار