برگزاری جشنواره علمی‌ پژوهشی فرهنگیان در استان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی‌ گفت هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان استان از یازدهم مهر‌ آغازشده و تا نیمه آذر امسال ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره علمی‌ پژوهشی فرهنگیان در استان خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در نشست ستاد استانی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان، با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره در استان اظهار کرد: جشنواره سال جاری همانند دوره های قبلی، به منظور بررسی مسائل اساسی مربوط به آموزش و پرورش، یافتن راهکارهای مناسب جهت پرداختن به این مسائل در سطوح مختلف نظام تربیتی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حول دو محور اضافه کرد: محور اول، چگونگی تحقق عدالت و نصیب برابر آموزشی، ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت و محور دوم صیانت و ارتقاء مقام، شان و منزلت معلم ویژه هیئت های اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان در قالب مقاله نویسی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به استقرار دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج فرهنگیان استان تصریح کرد: کمیته‌های اجرایی، علمی- ارزشیابی، مالی و پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، ارزیابی عملکرد و احراز هویت شرکت کنندگان، شش کمیته‌ای هستند که در ساختار برگزاری جشنواره پیش بینی شده اند.

موسوی نژاد با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن نتایج پژوهش های صورت گرفته در عرصه تعلیم و تربیت گفت: فرهنگیان، دانشجو معلمان، صاحب‌نظران عرصه تعلیم و تربیت و هیئت های اندیشه ورز، می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره، در سایت دبیرخانه به نشانی sci-cbo.ir بارگذاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به محورهای مختلف، یادآور شد: افزایش همکاری خیرین مدرسه ساز، یافتن راهکارها برای افزایش هویت فردی و ملی دانش آموزان،بررسی نیازها و دغدغه های دانش آموزان، یافتن راهکارهای مدیریتی جهت استفاده از فضای مجازی برای تعلیم و تربیت، رفع موانع و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه و شناسایی وضعیت و نقش ارزش های دفاع مقدس در بین دانش آموزان و تقویت آنها بخشی از محورهای هفدهمین جشنواره علمی، پژوهشی بسیج فرهنگیان به شمار می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار