دانش‌آموزان امروز تمرین مشق مهربانی کردند/فیلم

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت دانش‌آموزانی که از اکنون هدایا و مبالغ خود را به دانش‌آموزان دیگر هدیه می‌دهند و کمک می‌کنند قطعا در سر تا سر زندگی تمرین مهربانی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان امروز تمرین مشق مهربانی کردند/فیلم

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا در مورد این مراسم گفت: در آموزه های دینی ما کمک به همنوع و کمک به دیگران بسیار سفارش شده است و اگر کسی بخواهد خدا را خوشحال کند باید بندگان خدا را خوشحال کند . ما لازم است به شکرانه سلامتی و نعمت هایی که داریم دستگیر دیگران باشیم و فرهنگ خیر و خیر اندیشی را در جامعه رواج دهیم .

وی افزود: هدف از این مراسم این است که به دانش آموزان بگوییم شما تنها نیستید و خواهران و برادرانتان به شما کمک خواهند کرد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت : دانش آموزان باید یاد بگیرند همراه با خانواده ها در کارهای خیر فعالیت داشته باشند و این سبب ترویج کار خیر می شود.

در ادامه اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی به گفتگو با پانا پرداخت.

وی گفت: قرار است دانش آموزان از روش و منش ائمه مانند امام حسن مجتبی (ع) الگو بگیرند وتمرین مشق مهربانی کنند .

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان باید یاد بگیرند همراه با خانواده ها در کارهای خیر فعالیت داشته باشند و این سبب ترویج کار خیر می شود.

خبرنگار:هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار