نیاز بزرگترین سالن ورزشی شهرستان نایین به تجهیزات ورزشی

نایین (پانا) ‌- علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران از بزگترین سالن ورزشی شهرستان نایین بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نیاز بزرگترین سالن ورزشی شهرستان نایین به تجهیزات ورزشی

به گزارش پانا، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و مدیر آکادمی ورزش هلدینگ عظام به همراه مهندس مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان و حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین از بزرگترین سالن ورزشی این شهرستان که در اردوگاه شهید باهنر نایین واقع شده است، بازدید کردند.

در این بازدید، حمید شهریاری مدیر آموزش و پرورش نایین، اظهار کرد: این سالن ورزشی که در اردوگاه شهید باهنر واقع شده، بنا بر مصوبات سفر شهرستانی استاندار اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی به نایین، تا مهر ۱۴۰۱ می‌بایست تکمیل شود که این مهم اتفاق افتاد.

وی افزود: این سالن ورزشی با توجه به وسعت بسیار آن در دو طبقه، برای تکمیل تا قبل از بهره برداری نیاز به تجهیزات ورزشی اعم از کمد رخت کن، توپ و دیگر وسایل دارد که امید است با همکاری تمام مسئولین و دست اندر کاران، این سالن برای استفاده ورزشکاران نایینی آماده گردد.

به گزارش پانا، در این بازدید محقق شد که مجید نسیمی، مدیر کل امور نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، استاندارد های تجهیزات سالن های ورزشی را بواسطه نامه نگاری به هلدینگ عظام ارسال کند تا این هلدینگ و آکادمی ورزشی آن طی جلساتی، مقدار اعتبار خود برای تکمیل این تجهیزات در بزرگترین سالن ورزشی شهرستان نایین را مشخص نمایند.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار