امام جمعه شهرستان جویبار:

جمهوری اسلامی دفاع از جان و مال کشور را وظیفه ذاتی خود می‌داند

جویبار(پانا)- امام جمعه شهرستان جویبار خطاب به دشمنان انقلاب گفت جمهوری اسلامی دفاع از جان و مال مردم کشور را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی دفاع از جان و مال  کشور را  وظیفه ذاتی خود می‌داند

حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده ضمن شکرگزاری به پیشگاه حضرت حق در نصرت و یاری ملت ایران، افزود : بحمداله و به مدد حضور ملیونی مردم، فتنه و سناریوی از پیش تعیین شده استکبار و عوامل داخلی او نقش بر آب شد تا آرامش و امنیت به کشور باز گردد.

وی با محکومیت تحرکات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد آشوب در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: عوامل داخلی و خارجی استکبار با استفاده از رسانه های معاند به بهانه فوت یک هموطن، با سوء استفاده از احساسات نوجوانان و جوانان فتنه ایی جدید برای ضربه زدن به نظام در کشور کلید زدند.

نادعلی زاده ابراز کرد: دشمنان و خود فروختگان بدانند جمهوری اسلامی دفاع از جان و مال و ناموس کشور، از هر قشری که باشند را وظیفه ذاتی خود می داند و بدون ملاحظات جناحی و گروهی از حریم هموطنان دفاع خواهد کرد.

امام جمعه جویبار در پایان با تقدیر و تشکر از آحاد ملت همیشه در صحنه و بالاخص نیروهای نظامی و امنیتی و جوانان انقلابی در خنثی سازی پروژه آشوب و نا امنی، افزود: امروز ما در کشور بشدت محتاج وحدت، هماهنگی و همت جهادی برای حل مشکلات اقتصادی هستیم و این امر تنها با تجمع زیر بیرق ولایت و رهبری ممکن می گردد.

خبرنگار: حمید نیک نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار