مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

به دانش‌آموزان بیاموزیم، همدردی اجتماعی را درک کنند

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ضمن تأکید بر بعد معنوی جشن عاطفه‌ها عنوان کرد جشن عاطفه‌ها، همگرایی و محبت را در بین دانش‌آموزان افزایش می‌دهد و آنان باید بیاموزند همدردی اجتماعی را درک کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به دانش‌آموزان بیاموزیم، همدردی اجتماعی را درک کنند

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «ابعاد معنوی جشن عاطفه ها بیشتر از ابعاد مادی مورد توجه است‌‌. ما به دنبال افزایش محبت، همگرایی و دلسوزی در میان دانش آموزان هستیم و سعی داریم آن را توسعه دهیم.»

وی ادامه داد: «بخشندگی یکی از ضرورت های دین اسلام است. یک نکته بسیار مهم که دانش آموزان حتما باید دقت کنند، کمک کردن آنها به هم‌کلاسی های خود است. بخشندگی و محبت تنها از راه مادی صورت نمی‌گیرد بلکه با انفاق علم و دانش نیز می‌توان بخشندگی کرد.»

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: «در این امر خداپسندانه ارگان های مختلفی اعم از کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما و دیگر نهادها همکاری لازم را داشتند.»

رحمتی تصریح کرد: «ما به عنوان بزرگترین مجموعه تعلیم و تربیت وظیفه داریم انواع مهارت های مورد نیاز دانش آموزان را آموزش دهیم. اگر تعلیم و تربیت منتهی به عمل نشود، تعلیم و تربیت ناقصی خواهیم داشت. ما باید تلاش کنیم دانش آموزان هم دردی اجتماعی را درک کنند .»

وی ادامه داد: «پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان با شعار با هم مشق محبت بنویسیم روز دوشنبه یازدهم مهر ماه در کل مدارس سراسر استان و مراسم نمادین استانی در دبیرستان عطیه اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 استان اصفهان برگزار می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار