رئیس ستاد پروژه مهر در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد؛

اقدامات آموزش و پرورش درخصوص نظارت بر عملکرد مدارس

تهران (پانا) - رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از تداوم برنامه‌های نظارتی این ستاد بر عملکرد مدارس در طول سال تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات آموزش و پرورش درخصوص نظارت بر عملکرد مدارس

محمدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «پروژه مهر از جمله برنامه‌های برزگ وزارت آموزش و پرورش است که طی آن مجموعه اقدامات مهمی را در مدارس کل کشور شاهد هستیم. برنامه‌ریزی برای پیاده کردن این مجموعه اقدامات، نزدیک به پنج ماه قبل از آغاز سال تحصیلی شروع شد و در طول سال تحصیلی نیز به صورت مستمر تداوم خواهد یافت. البته تجلی این طرح بزرگ در روز بازگشایی مدارس بود که به لطف خدا در شرایطی خوب و متعادل، سال تحصیلی جدید را آغاز کردیم.»

وی ادامه داد: «نمود برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این طرح را می‌توان در کارگروه‌هایی مانند ساماندهی فضا و تجهیزات، تامین نیروی انسانی و دیگر کارگروه‌ها مشاهده کرد.»

رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ادامه به رصد مستمر و منظم مدارس در طول سال تحصیلی اشاره کرد و گفت:«با توجه به اینکه مدارس به صورت حضوری فعالیت دارند و دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند، از این بعد اقداماتی که در راستای پروژه مهر در مدارس انجام می‌شود نظارتی است. انجام این نظارت به ادارات کل آموزش و پرورش در استان‌ها و در سطوح معاونت‌های آموزشی و معاونت پرورشی محول شده و پیگیری‌های لازم به این شکل انجام خواهد شد.»

معاون آموزش متوسطه در پایان یادآور شد: « در همه استان‌ها نظارت کامل را داشته‌ایم، همچنین نظارت ستادی نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام شد. این نظارت در قالب یک تیم 110 نفره متشکل از کارشناسان و مدیران وزارتخانه پیگیری شد که به مدت ۵ روز نظارت‌های لازم را برعملکرد مدارس، قبل از آغاز سال تحصیلی داشتند و در همین راستا دو مانور بازگشایی مدارس از ۱۰ تا ۲۷ شهریور ماه داشتیم تا اقدامات نظارتی انجام و خلاءهای موجود برطرف شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار