اقدام شورای جوانان برای بسترسازی فضای گفت‌وگو و نقد

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی جوانان پیرو دستور آیت‌الله رئیسی برای شکل دادن به فضای گفت‌وگو و نقد، به معاونان خود ماموریت داد بدون محدودیت، با دعوت از اقشار مختلف جوانان فروم‌های گفت‌وگوی آزاد و مباحثه را برقرار کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدام شورای جوانان برای بسترسازی فضای گفت‌وگو و نقد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور روز جمعه پیرو دستور رئیس‌جمهور مبنی بر زمینه سازی محیط اعتراض و امکان گفت و شنود و فضای نقد، به معاونان جوانان سراسر کشور ماموریت داد بدون محدودیت، با دعوت از اقشار مختلف جوانان فروم‌های (نشست‌ها) گفتگوی آزاد و مباحثه را برقرار کنند.

آیت‌الله رئیسی چهارشنبه شب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها و محافل علمی، گفت: نقد و گفت‌وگو در مسائل مختلف در قانون اساسی دارای جایگاه است و می‌تواند به مسئولان در حوزه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کمک کند. نکته دوم این است که از اینگونه گفت‌وگوها و نقدها می توان به عنوان زمینه‌ای برای اصلاح استفاده کرد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید حد فاصل بین اعتراض و اغتشاش مشخص شود، افزود: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد هیچ اشکالی ندارد، آن‌ها باید شنیده شود و شنیدن آن هم به اصلاح امور کمک می‌کند، اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور، ایجاد هرج و مرج و تعدی به مال و جان مردم به هیچ عنوان در هیچ کجای این عالم نمی‌تواند قابل قبول باشد. تعرض به مال، جان، کسب و کار مردم و ایجاد اختلال در زندگی مردم اصلاً قابل قبول نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار