اختتامیه جشنواره کشوری «آوا‌های آسمانی» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره کشوری «آواهای آسمانی» ویژه روستائیان و عشایر با حضور رئیس ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در اراک برگزار می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره کشوری «آوا‌های آسمانی» برگزار می‌شود

‌مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره کشوری «آوا‌های آسمانی» ویژه روستائیان و عشایر فردا، ۷ مهر با حضور حجت‌الاسلام کمال خداداده و سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در مجتمع آفتاب اراک برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، پس از اعلام فراخوان نخستین جشنواره کشوری «آوا‌های آسمانی» در ۲ ماه اردیبهشت و خرداد، ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. پس از ارزیابی اولیه ۴۱۸ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که پس از داوری نهایی ۲۸ اثر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های مناجات خوانی، دعا خوانی، مدیحه سرایی و مرثیه خوانی انتخاب شدند.

قرائت قرآن، اجرای سرود، اجرای ربنا و چاووشی‌خوانی توسط ۲ نفر از برگزیدگان، سخنرانی حجت الاسلام خداداده، رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، قرائت بیانیه داوران و تقدیر از نفرات برگزیده کشوری از برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.

حجت‌الاسلام کمال خداداده رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر یک روزه به اراک، با جمعی از رؤسای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های استان نیز دیدار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار