امام جمعه کاشمر: 

امام هشتم ولی نعمت معنوی، فکری و مادی ملت است

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) گفت حضرت رضا علیه السلام ولی نعمت معنوی، فکری و مادی کشور است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امام هشتم ولی نعمت معنوی، فکری و مادی ملت است

حجت الاسلام والمسلمین جواد طاهری در اجتماع بزرگ رضویون، اظهار کرد: حضرت رضا علیه السلام ولیّ نعمت معنوی و فکری و مادی ملت ما است. یکی از مهمترین پیام های زندگی حضرت که برای ما سرمشق و الگوست عبارت است از مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر که بزرگ ترین هدف شان از این ‏مبارزه، تشکیل نظام اسلامى و تأسیس حکومتى بر پایه امامت ‏بود.

وی در ادامه گفت: امام رضا (ع) با تقویت ارتباط خود با مردم و اعلام برائت از مأمون، نقشه‌ و مکر مأمون را بر هم زد و حتّی مأمون قصد داشت قداست امام رضا را از بین ببرد ولی علم و زهد امام، مکر مأمون را از بین برد.

به مناسبت روز شهادت امام رضا علیه السلام اجتماع بزرگ رضویون با حضور مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهری (امام جمعه شهرستان) و قرائت زیارت امین الله و مرثیه سرایی توسط ذاکران اهل بیت علیرضا کارگر، محمد غلامرضاپور و علی ناظمی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

همچنین همزمان با این مراسم نمایشگاه خانواده و فرزندآوری، بهداشت و درمان و ایستگاه نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان با همکاری مرکز بهداشت و حوزه های علمیه مکتب الرقیه و مکتب النرجس شهرستان کاشمر برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار