زنگ مهر حسینی در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور (پانا) - مراسم بازگشایی مدارس نیشابور و نواخته شدن زنگ مهر حسینی و زنگ ایثار و مقاومت در محل هنرستان وکیلی 8 با حضور خسروی، مشاور ارشد مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر حسینی در مدارس نیشابور نواخته شد

علیرضا کلیدری معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با عرض خیر مقدم به امام جمعه نیشابور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده تیپ زرهی امام رضا(ع)، شهردار، ریاست شورای شهر، فرماندهی پلیس راهور، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اعضای شورای اداری شهرستان و گرامی داشت آغازین روز بازگشایی مدارس، فرارسیدن مهر حسینی و هفته دفاع مقدس، گفت: ما نسبت به شهداء و جریانی که شهداء خلق کردند باید نگاه مسئولانه داشته باشیم.

شهداء ما را برای همیشه مدیون خود کرده و با خونشان مقاومت و ایثار را معنا کردند.

علیرضا کلیدری افزود: ما در یک میثاق مجدد در این مکان مقدس، تلاش می کنیم روی ماموریت های اصلی خود تمرکز کرده و تمام مسئولان شهرستان در پروژه مهر کمک کردند و برای شهری که سرزمین بالنده مردان بزرگ است، همواره پای کار بوده و دغدغه دارند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان نیشابور 46 پروژه فرهنگی و آموزشی با مبلغی بالغ بر 23 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در قالب پروژه مهر افتتاح می شود.

امام جمعه نیشابور، حجه الاسلام یعقویی نیز در ادامه علم آموزی را سیره پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: ما مسئولیت بزرگی داریم و آن پیشرفت کشور و ادامه راه شهداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار