مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خبر داد:

برگزاری پویش شوق همدلی در ناحیه سه کرج

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از برگزاری پویش شوق همدلی‌ در آستانه بازگشایی مدارس‌ برای تامین نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش شوق همدلی در ناحیه سه کرج

رحمت الله نژادفلاح، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج هدف از برگزاری این پویش را تهیه و تامین نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار دانست و افزود: سازمان دانش آموزی ناحیه سه کرج در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند در قالب جشن شور عاطفه ها اقدام به برگزاری پویش "شوق همدلی" با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیز بسیج دانش آموزی کرده است و قصد دارد تا با مشارکت‌های مردمی خرد و کلان، هزار بسته لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان جامعه هدف قرار دهد.

وی افزود: تمامی کسانی که قصد مشارکت دارند می توانند با مراجعه به کانال مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در شبکه شاد و مطالعه اطلاعیه‌های مورد نظر و دریافت شماره کارت مرکز نیکوکاری فرهنگیان ناحیه سه کرج در این پویش شرکت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم مردم نوع دوست و خیرین البرزی همچون گذشته با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه، همدلی خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار