نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در آمل

آمل(پانا)- زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شیوا آمل با حضور مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش، استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و کلیه مسوولین شهرستان آمل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در آمل

به گزارش پانا، امروز شنبه ٢ مهر ١٤٠١ زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شیوای آمل با حضور مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی برای سال تحصیلی جدید بصدا در آمد.

در این مراسم محمد رضا رزاقی مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش ضمن عرض گرامیداشت سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و رحلت نبی اکرم (ص)، امام حسن محتبی(ع) و شهادت امام رضا ( ع)، هفته دفاع مقدس را نماد ایثار و مقاومت در کشور نامید.

وی افزود: تغییر وضعیت همکاران ایثارگر و احیای دانشگاه تربیت معلم و مردمی سازی آموزش و پرورش از کارهای بسیار ارزشمندی است؛ که در سایه همراهی بین دولت و مجلس انجام شد.

رزاقی اظهار کرد: از معلمان گرانقدر و دانش آموزان عزیز می خواهم تلاش بیشتر داشته باشند تا جبران دو سال آموزش غیر حضوری به دلیل کرونا جبران شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در ادامه این مراسم افزود: یکی از مولفه های بارز دانش آموزان بصیرت داشتن است، دانش آموزانی که در مکتب انقلاب تحصیل می کنند صرفا درس خواندن، در دستور کارشان نیست بلکه علاوه بر آن دستیابی به اهداف والای انقلاب است.

وی در ادامه از تلاش دشمن برای دور کردن دانش آموزان و نسل جوان ما از عفاف و حجاب گفت و اینکه یکی از شاخصه های پیروی از رهبری، حفظ حجاب می باشد که نمود عینی دارد و خوار چشم دشمنان است .

وی تاکید کرد که نسل امروز باید نسبت به آینده انقلاب، مسوولیت پذیر باشند و در جهاد تبیین تلاش کنند.

دانش آموز خبرنگار: درسا صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار