خزانه‌دار شورای شهر تهران:

آینده کشور از آنِ دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید (‌1401 – 1402)، زنگ دبیرستان شهید زهره بنیانیان واقع در منطقه 7 شهرداری تهران از سوی حبیب کاشانی عضو و خزانه‌دار شورای شهر تهران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور از آنِ دانش‌آموزان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، حبیب کاشانی امروز-شنبه ۲ مهرماه ۱۴۰۱- و در آغاز سال تحصیلی جدید، به منظور نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شهید زهره بنیانیان واقع درمنطقه 7 شهرداری حضور یافت.

کاشانی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه من خودم از خانواده آموزش و پرورش هستم، اظهار کرد: آینده کشور از آن شماست و شما هستید که با تلاش و کوشش خود در سنگر علم و دانش، آینده درخشان کشور عزیزمان ایران را رقم می زنید که امیدواریم به لطف الهی پیروز و موفق باشید.

وی در ادامه به خاطرات و رشادت های دو شهید دفاع مقدس پرداخت و در پایان با طرح سوالاتی از دانش آموزان خواست، پاسخ صحیح را ارسال تا به 5 نفراز آنان جایزه اعطا شود.

گفتنی است در این مراسم آبادیان شهردار منطقه 7، رییس آموزش و پرورش منطقه 7، فرزانه فصیحی سرعترین دونده زن ایران، علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست و پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار