مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

راه توسعه از آموزش و پرورش می‌گذرد

کلات(پانا)-در راستای پروژه‌ مهر و به مناسبت بازگشایی مدارس،سخنران بین الصلاتین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان،مدیر آموزش و پرورش کلات بود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
راه توسعه از آموزش و پرورش می‌گذرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات،رمضان پروانه در جمع پرشور فرهنگیان،دانش آموزان،مسئولین و مردم شریف شهرستان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)،شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تبریک شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به ارائه ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های آموزشی،پرورشی و عمرانی پرداخت و تشریح کرد: خوشبختانه در سال تحصیلی که گذشت، دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان توانست با همراهی همه شرکای خود توفیقات خوبی را در زمینه های مختلف همچون کسب رتبه های استانی و کشوری در مسابقات و جشنواره ها بدست آورد،که همه ی اینها میسر نمی شد مگر به برکت خون شهیدان گرانقدر، پشتیبانی ها و تلاش های شما معلمین، مدیران، اولیا و مسئولین عزیز.

وی در جمع نمازگزاران این هفته نماز جمعه عبادی سیاسی ضمن تشریح شعار سال تحصیلی «اخلاق مداری،عدالت آموزشی،حرکت جهادی و تربیت تمام ساحتی» گفت: فردا آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت است که همزمان با سراسر کشور بیش از ۸۰۰۰ هزار دانش آموز عزیز به همراه معلمانشان ابتدا در کنار مزار شهدای معزز حضور یافته و پس از میثاق با آرمان های آنان در کلاس های درس حاضر خواهند شد و در روز اول درس اول را شروع می‌کنند.

پروانه گفت: لازم است شما عزیزان بدانید که نیروی انسانی مورد نیاز در کلیه مدارس شهرستان،فضا و امکانات آماده است تا با همراهی اولیا، معلمان و مدیران، پذیرای فرزندانتان باشیم و مهری با نشاط و پرشوری را آغاز کنیم. در سال تحصیلی جدید بنا داریم با شتاب در مسیر تحول و همگام با دولت سیزدهم گام برداشته و به سمت تحرک و پویایی پیش خواهیم .

وی در ادامه ضمن بیان گزارشی دیگر از پروژه های در دست ساخت این مدیریت،از تحویل سه آموزشگاه جدید در چند روز آینده در شهر لایین و روستاهای سررود و قره تیکان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط همکاران ما و مساعدت اداره کل محترم نوسازی استان،اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام(بیش از ۸۵ میلیارد ریال) در نظر گرفته شده است و سه آموزشگاه صداقتیان شهر لایین،مرحوم صبوریان روستای سررود و شهید هنرمند روستای قره تیکان در چند روز آینده افتتاح و به بهره برداری می رسند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات همچنین از تهیه و توزیع بیش از۱۰۰۰ جفت کفش در بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که با مشارکت خیرین خریداری شده خبر داد و گفت: قبل از بازگشایی مدارس توانستیم با کمک خیرین عزیز بیش از ۱۰۰۰ جفت کفش دربین دانش آموزان نیازمند توزیع نماییم که برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت ۱۰۰ درصدی این کار‌انجام شد و در کنار آن توزیع لوازم التحریر،کیف و ... نیز به این عزیزان اهدا شد.

وی در ادامه خطاب به نمازگزاران حاضر در نماز جمعه این هفته بیان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،این دستگاه دارای شرکایی است، تنها ما متولیان امر آموزش و پرورش نیستم،بلکه شما باید ورود پیدا کرده تا موضوعات دستگاه تعلیم و تربیت را اجتماعی شود،چرا که راه توسعه از آموزش و پرورش می گذرد و کلید توسعه در دستان معلمان است.

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در پایان گفت: کار آموزش و پرورش تربیت انسان و نسل است و اگر انسان درستی تربیت شود قطعا به آن حیات طیبه ای که به دنبال آنیم خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار