تجدید بیعت فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس

کوهرنگ (پانا) - همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک ادارات شهرستان کوهرنگ با حضور مسئولان ادارات و دانش‌آموزان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید بیعت فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس

این مراسم صبح روز پنج شنبه مصادف با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل و پاسداشت دلاوری‌ها و ایثار و از خودگذشتگی فرزندان غیور ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی امام جمعه شهرستان ، شهباز اکبری فرماندار ، عزیز موسایی فرمانده سپاه ناحیه ، علی یار اکبری فرمانده نیروی انتظامی ، علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش ، سایر مدیران و کارکنان ادارات و همچنین جمعی از دانش آموزان شهرستان کوهرنگ از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در این برنامه،هفته دفاع مقدس را بیانگر ایستادگی و مقاومت رزمندگان دانست و گفت: «دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است.»

در پایان این برنامه نیز، حاضرین با آرمان های شهدای دوران دفاع مقدس، تجدید بیعت کرده و پیمان بستند که با صیانت از دستاوردهای خون شهدا، ادامه دهنده راه آنها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار