معاون مجتمع غیردولتی شیخ‌الرئیس:

مجتمع غیردولتی شیخ‌الرئیس میزبان زائران امام رضا (ع) است

مشهد (پانا) - دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در کنار مدیران و معلمان‌شان حضور دارند تا میزبان زائران رضوی باشند. مجتمع غیردولتی شیخ‌الرئیس نیزدر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه میزبان زائران امام رضا (ع) است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع غیردولتی شیخ‌الرئیس میزبان زائران امام رضا (ع) است

دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در کنار مدیران و معلمان‌شان در موکب مؤسسان مشهد واقع در بولوار شهید قرنی به‌طور چرخشی حضور دارند تا میزبان زائران رضوی باشند. مدیران مدارس اعتقاد دارند در این موکب فقط پذیرایی از زائران حرم رضوی مورد نظرشان نیست، آن‌ها تلاش دارند تا راه و رسم میزبانی و فلسفه آن را به دانش‌آموزانشان یاد دهند.

معاون مجتمع غیردولتی شیخ‌الرئیس از حضورشان در موکب مشترک مؤسسان مدارس غیردولتی در این روزها می‌گوید: «این مراسم با مشارکت مدارس غیردولتی در مشهد برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان ما راه و رسم ائمه(ع) را به درستی بیاموزند. اولویت مجموعه ما با حضور اولیای مدارس است و می‌خواهیم آن‌ها حضور داشته باشند تا در کنارشان دانش‌آموزان بیایند و بتوانند میزبانان خوبی باشند.»

کاظم حاجی آقاجانی ادامه می‌دهد: «در این موکب علاوه بر حضور دانش‌آموزان، برخی والدین نیز ما را همراهی می‌کنند. هدف ما آموزش غیرمستقیم است تا آنها یاد بگیرند این ایام آداب و رسوم خاص خودش را دارد و دلیل هر یک از این آداب چیست. این اتفاق نمی‌افتد مگر به‌طور عملی که باید با در کنار هم بودن را به آنها بیاموزیم.»

خبرنگار:سید ابوالفضل موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار