معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق:

خط نماد 1570؛ تحولی بزرگ در حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

شهرکرد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق 17 گانه استان راه‌اندازی خط نماد 1570 را تحولی بزرگ و ظرفیتی مغتنم در حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خط نماد 1570؛ تحولی بزرگ در حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این نشست گفت: در سامانه نماد 1570، هجده مشاور خبره با همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 پاسخگوی تماس های دانش آموزان و والدین ایشان ازسراسر استان در رابطه با مسایل و مشکلات ایشان هستند و به منظور استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت باید این سامانه به بهترین نحو معرفی و اطلاع رسانی شود.

غلامعلی خدیبی افزود: نباید بگذاریم عده ای با سوء استفاده از معصومیت دانش آموزان جو جامعه را ملتهب و وادادگی و ناامیدی را به جامعه القاء کنند.

وی تاکید کرد: معاونان پرورشی پدران معنوی ادارت آموزش و پرورش هستند و لازم است که الگوی و اسوه اخلاقی و تربیتی باشند.

خدیبی همچنین در خصوص برنامه های حوزه پرورشی در سال تحصیلی پیش رو افزود: تقویم اجرایی معاونت پرورشی که بزودی به مناطق ارسال می شود خط مشی کلی فعالیت های پرورشی در طول سال است و سیاست ما اعتماد به معاونان پرورشی در مناطق است و از کاغذبازی و کار بخشنامه ای و گزارشی گذر کرده ایم.

معاون پرورشی اداره کل همچنین تاکید کرد: قصد داریم از توانایی روحانیون طرح امین در پیشبرد اهداف تربیتی بهترین بهره را ببریم و از معاونان مناطق خواست با هماهنگی روسای ادارات نسبت به بکارگیری این افراد در بهترین جایگاه مرتبط با تخصص آنان اقدام کنند.

خدیبی در ادامه افزود: ورود نیروهای آموزشی به حوزه پرورشی ضابطه مند و بر اساس ملاک های مشخص اتفاق می افتد و وزارت آموزش و پرورش به شدت بر روی این قضیه حساس است و معاونت پرورشی بر خلاف رویه سال های قبل دیگر حیاط خلوت نیروهای ناکارآمد نخواهد بود.

خدیبی در پایان با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم تصریح کرد: تقویت مدارس قرآنی در دستور کار اداره قرآن و عترت (ع) این معاونت خواهد بود.

خبرنگار: عقیل اورجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار