شهر تهران به عنوان پایلوت اجرای آیین «شور عاطفه‌ها» انتخاب شد

تهران (پانا) - جلسه رایزنی سازمان دانش‌آموزی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری، به منظور هماهنگی هرچه بهتر در راستای اجرای آیین «شور عاطفه‌ها» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شهر تهران به عنوان پایلوت اجرای آیین «شور عاطفه‌ها» انتخاب شد

پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان دانش‌آموزی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع «شور عاطفه‌ها و نیکوکاری»، جلسه رایزنی با حضور نمایندگان طرفین برای هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر در اجرای این تفاهم‌نامه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تعدادی از مسئولان و مدیران سازمان دانش‌آموزی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، شهر تهران به عنوان پایلوت کشوری برای آیین «شور عاطفه‌ها» همزمان با سال تحصیلی جدید انتخاب شد.

مطابق اعلام طرفین در آیین شور عاطفه‌ها که در یکی از روزهای هفته دوم مهرماه برگزار خواهد شد، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد حضور خواهند داشت.

شعار این آیین در سال تحصیلی جدید، «بیاییم باهم مشق محبت بنویسیم» انتخاب شده است.

سازمان دانش آموزی شهر تهران و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر تهران وظیفه برگزاری این فعالیت پایلوت را برعهده دارند. هنوز زمان و محل برگزاری مشخص نیست اما یکی از روزهای 10 تا 12 مهرماه و یکی از مدارس مناطق 6، 11 یا 12 شهر تهران برای این آیین مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار