سرپرست آموزش و پرورش چهاردانگه‌:

استفاده رایگان خانواده‌ها ازفضاهای ورزشی در راستای طرح شهیدخرازی

چهاردانگه (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش چهاردانگه اعلا م کرد آموزش و پرورش چهاردانگه به‌عنوان نهاد متولی فرهنگی و تربیتی با اجرای طرح شهید‌خرازی فضاهای ورزشی را در زمان‌های مشخص به‌صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرارخواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده رایگان خانواده‌ها ازفضاهای ورزشی در راستای طرح شهیدخرازی

هادی منصوری فرد، سرپرست آموزش و پرورش چهاردانگه در آیین افتتاحیه طرح شهید خرازی در مجموعه ورزشی مدرس در سخنانی اظهار کرد: اجرای این طرح در راستای تحکیم بنیان خانواده است و در زمانی که دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های مختلف به دنبال ایجاد فاصله در بین اعضای خانواده هستند، ضروری است برنامه‌هایی در جهت کم کردن این فاصله در نظر گرفته شود.

وی در ادامه بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهاد متولی فرهنگی و تربیتی در این امر پیش قدم شده و فضاهای ورزشی خود را در زمان‌های مشخص به صورت رایگان در راستای اجرای طرح شهید خرازی اختیار خانواده‌ها قرار داده است.

سرپرست آموزش و پرورش چهاردانگه تصریح کرد: در این طرح ایستگاه‌ها و برنامه‌های متنوعی با حضور همکاران جهادی تربیت‌بدنی منطقه پیش‌بینی شده است و مجموعه ورزشی مدرس به صورت رایگان در روزهای پنج شنبه در نوبت صبح پذیرای مادران و دختران و عصر در اختیار پدران و پسران قرار دارد.

شایان ذکر است، در این مراسم کانون‌های ورزشی چهاردانگه نیز در ۱۰ رشته ورزشی آغاز به‌کار کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه شامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار