مدیر مدرسه کودک مسلمان شهرستان قرچک:

‌عدالت آموزشی یکی از مؤلفه‌های مهم در سند تحول بنیادین است

قرچک (پانا) - نماینده مدیران مدارس شهرستان قرچک در نشستی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و نماینده مجلس در کانون ملائک شهرستان قرچک، عدالت آموزشی را یکی از مؤلفه‌های مهم در سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
‌عدالت آموزشی یکی از مؤلفه‌های مهم در سند تحول بنیادین است

در جلسه مدیران مدارس شهرستان قرچک با حضور مسئولان آموزش و پرورش، فاطمه گودرزی مدیر مدرسه کودک مسلمان، به نمایندگی از مدیران شهرستان قرچک بیان کرد: سند تحول بنیادین در سال ۱۳۸۹ تنظیم، تصویب و ابلاغ شد که مؤلفه‌هایی در این سند است که همه‌ ما وظیفه داریم دانش‌آموزان را در پیروی از این سند پرورش دهیم تا در حوزه‌های دینی، اعتقادی، زیستی و تربیت بدنی اقتصادی، علمی به درجات بالایی برسند‌.

گودرزی درباره عدالت دانش‌آموزی بیان کرد: در سند تحول بنیادین یکی از مؤلفه‌های مهم، عدالت آموزشی است که این امر بحث گسترده‌ای است که مواردی مانند تامین نیروی انسانی، معلم حرفه‌ای، انتخاب مدیران هنرمند و متعهد برای مدرسه را شامل می‌شود‌.

نمایندگی از مدیران شهرستان قرچک، تصریح کرد: لازم است تا فضای آموزشی مناسب و تجهیزات کاملی را برای مدرسه ایجاد کنیم و با همفکری، همکاری و همیاری بتوانیم برای تربیت این نسل دانش‌آموزان آنچه‌ که در توان ما است بگذاریم و افرادی هنرمند‌ و‌ با استعداد را تحویل جامعه بدهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار