غبارروبی نمازخانه مدرسه فرزانگان شهرستان قرچک، توسط مسئولین آموزش و پرورش

قرچک(پانا)- غبارروبی نمازخانه مدرسه فرزانگان شهرستان قرچک، توسط مسئولین آموزش و پرورش با همراهی دانش‌آموزان و کادر مدرسه، انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی نمازخانه مدرسه فرزانگان شهرستان قرچک، توسط مسئولین آموزش و پرورش

علی میرزایی کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان قرچک در مراسم غبارروبی و عطر افشانی نمازخانه مدرسه فرزانگان قرچک به اهمیت نماز اشاره کرد و بیان کرد: بعد از به جا آوردن نماز هر نمازگزاری یک دعای مستجاب دارد؛ یعنی شما بعد از خواندن نماز، خداوند به شما یک هدیه می دهد که آن دعای شما است که مورد استجابت خداوند قرار می گیرد .

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در نمازخانه مدرسه گفت : اگر می خواهید در زندگی به موفقیت برسید هرگز نماز و قرآن را ترک نکنید و برای رسیدن به خدا تنها یک راه وجود دارد که آن صراط مستقیم است؛ این راه با وجود قرآن و اهل بیت هموار می‌شود و اگر کسی قصد دارد بدون قرآن و اهل بیت به خدا برسد راه را گم می کند و به بیراهه می رود .

همچنین محمد‌حسین حافظی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک در پایان راز موفقیت خود را در زندگی قرآن و نماز دانست و اظهار کرد: من اگر در زندگی به هرجایی رسیدم مدیون قرآن و نماز هستم که راه را برای من هموار کردند؛ اگر شما نیز می‌خواهید به موفقیت برسید، به شما قول می‌دهم که با بهره‌گیری از قرآن و نماز می‌توانید به بالاترین درجات برسید و نماز کلید تمام گنجینه های دنیا و آخرت است.

خبرنگار دانش‌آموز: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار