درگذشت معاون سابق خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر بازگشت از کربلا

تهران (پانا) - معاون سابق فرهنگی تربیتی خواهران دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر بازگشت از کربلا همراه با خانواده خود، دعوت حق را لبیک گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
درگذشت معاون سابق خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر بازگشت از کربلا

مریم ملکی که سابق بر این، چندین سال معاونت فرهنگی-تربیتی خواهران دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را عهده‌دار بود و تاکنون نیز به عنوان معاون پرورشی در منطقه سه مشهد فعالیت داشت، در مسیر بازگشت از کربلا و آیین معنوی پیاده‌روی اربعین بر اثر سانحه تصادف همراه با خانواده‌اش به دیدار معبود شتافت.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور پیامی درگذشت این همکار فرهنگی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: «إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ؛ متأسفانه مطلع شدیم سرکار خانم ملکی معاونت خواهران سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در مسیر بازگشت از کربلا و مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی دچار سانحه تصادف شدند و همراه خانواده محترمشان دعوت حق را لبیک گفتند.

این ضایعه تلخ را خدمت جامعه فرهنگیان و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان اجر و صبر آرزومندیم.»

خبرگزاری پانا نیز درگذشت معاون سابق فرهنگی-تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را به بازماندگان و همکاران آن مرحومه تسلیت می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار