معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش اصفهان:

‌همه دانش‌آموزان تا پیش از آغاز سال تحصیلی ثبت‌نام می‌شوند

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان اعلام کرد خانواده‌ها نگران نباشند، مشکل بخش عمده دانش‌آموزان جا‌مانده از ثبت‌نام در ناحیه پنج روز گذشته برطرف شد و تا قبل از پایان شهریور‌‌ همه دانش‌آموزان ثبت‌نام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
‌همه دانش‌آموزان تا پیش از آغاز سال تحصیلی ثبت‌نام می‌شوند

سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون موانع موجود برای ثبت‌نام تعدادی از دانش‌آموزان ناحیه 5 منطقه کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: متاسفانه امسال در ناحیه 5 درگیر محدودیت فضاهای آموزشی و فیزیکی مدارس بودیم که یکی از دلایل اصلی آن پدیده فرونشست زمین در این منطقه است.

وی افزود: برخی از مدارس ناحیه 5 به دلیل فرونشست و تامین امنیت و سلامت دانش‌آموزان تخلیه شده‌اند و همین مسئله باعث ایجاد تراکم جمعیت در دیگر مدارس این ناحیه شده است.

معاون آموزش متوسطه استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات موجود هنوز ثبت‌نام دانش‌آموزان ادامه دارد، طبق برآوردهای انجام شده حدود 97 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده‌اند و هیچ مشکلی وجود ندارد. برای حل مشکل به وجود آمده در ناحیه 5 نیز رایزنی‌ها ادامه دارد و جلسات مختلفی را برگزار کرده‌ایم و مشکل دانش‌آموزان جا مانده نیز در هفته آینده برطرف خواهد شد.

بنی‌لوحی در پایان گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، مشکل بخش عمده دانش‌آموزان جا مانده از ثبت‌نام در ناحیه پنج روز گذشته برطرف شد و تا قبل از پایان شهریورماه همه دانش‌آموزان ثبت‌نام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار