فرماندار شهرستان قرچک خبر داد:

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از قرچک تا حرم عبدالعظیم برگزار می‌شود

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک از اجرای مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، از قرچک تا حرم عبدالعظیم در شهرری خبر داد و خدمت در موکب‌های اربعین حسینی را یک نعمت جلیل‌القدر دانست و گفت ارزش خدمت در این عرصه قابل قیاس با دیگر فعالیت‌ها نیست، چون ماهیت این فعالیت‌ها خاص و ویژه است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از قرچک تا حرم عبدالعظیم برگزار می‌شود

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک از برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد‌ و‌ گفت: در این مراسم عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که از توفیق حضور در کربلای معلی جامانده‌اند در روز اربعین حسینی از مسجد جامع قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را طی خواهند کرد و این مسیر در حال آماده سازی است.

فاتحی‌نژاد بیان کرد: خدمت در موکب‌های اربعین حسینی یک نعمت جلیل القدر است و ارزش خدمت در این عرصه قابل قیاس با دیگر فعالیت‌ها نیست چون ماهیت این فعالیت‌ها خاص و ویژه است.

وی افزود: صاحبان و خادمان مواکب اربعین حسینی در ارائه انواع خدمات به زائران توجه ویژه‌ای به فرهنگ‌ حسینی داشته باشند‌ و‌ حسینی ماندن زوار باید مورد توجه قرار بگیرد؛ امسال بیش از ۳۰ موکب از شهرستان قرچک به زائرین گرانقدر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

فرماندار شهرستان قرچک، بیان کرد: مشکلات اصلی زائرین در سال‌های گذشته، از جمله سرویس ها، خدمات‌حمل و نقل زائرین باید مرتفع شود و از تمامی دستگاه‌ها و نهادها خواهشمندیم برای پرشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین، تمام تلاش خود را انجام دهند و امیدواریم این سعادت و توفیق خدمت به زائرین به بهترین شکل ممکن توسط مجموعه شهرستان قرچک انجام شود.

دانش‌آموز خبرنگار: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار