رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

با مشارکت بیشتر مردم، مهر باشکوهی را با عنوان «مهر محمدی» رقم بزنیم

تهران (پانا) - ‌رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با ارائه راهکارهای مناسب می‌توان در تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی گام برداشته و مهر باشکوهی با عنوان «مهر محمدی» رقم بخورد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت بیشتر مردم، مهر باشکوهی را با عنوان «مهر محمدی» رقم بزنیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ صادق موسی‌پور، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ما باید در کنار عناصر اصلی آموزش و پرورش با دیگر ارگان‌ها و ادارات نیز تعامل و همکاری داشته باشیم.

وی افزود: ما باید غیر از ظرفیت‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش برای برداشتن موانع و مشکلات از حضور عناصر دیگری از جمله، حضور اولیا و خیرین مدرسه‌ساز و ظرفیت‌های موجود در مساجد، محله‌ها به صورت موثر و کارآمد استفاده کنیم و با ارائه راهکارهای مناسب می‌توانیم در تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی گام برداشته و مهر باشکوهی را با عنوان مهر محمدی رقم بزنیم.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تشکر از اعضای کارگروه مردمی‌سازی مناطق گفت: گزارشات واصله از مناطق گویای این است که همه پای کار هستند و جلسات و کارگروه‌ها تاثیرگذار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار