کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی مغلوب حریف صربستانی شد

تهران (پانا) - «پویا دادمرز» در وزن ۵۵ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در صربستان با شکست برابر حریف قزاق از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی مغلوب حریف صربستانی شد

رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی بلگراد از ۱۹ تا ۲۲ شهریور در بلگراد پایتخت صربستان برگزار خواهد شد. مبارزه‌های مقدماتی ۴ وزن ۵۵ (پویا دادمرز)، ۷۲ (محمدرضا مختاری)، ۷۷ (محمدعلی گرایی) و ۸۷ کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد آغاز شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ از سد اکرم اوزترک از ترکیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان رفت که با نتیجه سه بر یک نتیجه را واگذار کرد.

دادمرز دارنده طلای و نقره جوانان جهان و نقره امیدهای جهان باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریف به فینال همانند ۳ نماینده دیگر کشورمان در روز نخست برای کسب مدال برنز در جدول بازنده‌ها به مصاف حریفان خود برود.

شکست دادمرز چهارمین شکست ۴ نماینده کشورمان در روز نخست پیکارهای قهرمانی جهان در صربستان بود. پیش از این محمدعلی گرایی برابر کیم وون هون از کره‌جنوبی و محمدرضا مختاری نیز در وزن ۷۲ کیلوگرم برابر ابراهیم غانم نماینده مصری‌الاصل تیم فرانسه و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم برابر تورپال بیسلطانوف از دانمارک شکست خوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار