بازگشت عباس غزالی به تلویزیون با یک مسابقه استعدادیابی در شبکه نسیم

تهران (پانا) - عباس غزالی می‌گوید 4 فیلم سینمایی آماده اکران دارد و این روزها درگیر مسابقه استعدادیابی «هم آهنگ» است که در شبکه نسیم تولید شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۷۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت عباس غزالی به تلویزیون با یک مسابقه استعدادیابی در شبکه نسیم

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» بود که شب گذشته (پنج‌شنبه 17 شهریور) روی آنتن شبکه 5 سیما رفت.
غزالی در ابتدای برنامه گفت:‌ به نظرم رفیق مثال الماس و بسیار با ارزش است. باید او را در گنجینه گذاشت. البته به نظرم به هر کسی نمی‌توان رفیق گفت. در اینجا دوست دارم بگویم که مادرم بزرگترین رفیق زندگی من است.
وی با اشاره به نقش‌آفرینیی‌های خود در سریال‌های تلویزیونی گفت: در سریال «مادرانه» بازی کردم؛ سریالی که در ماه رمضان پخش و با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد و من نقش فرزاد را در آن بازی کردم. هم‌چنین در سریال اپیزودی «چرخ و فلک» ساخته آقای حمیدنژاد حضور داشتم. در یکی از اپیزودهای این سریال نقش پسری را بازی می‌کردم که درگیر بیماری بود و از جایی به بعد عاشق می‌شد و درمانش را از سر می‌گرفت. این نقش را بسیار دوست داشتم
غزالی بیان داشت: سریال مینو که آغاز جنگ را در خرمشهر روایت می‌کرد و سریال پناه آخر که محرم 3 سال پیش روی آنتن رفت از دیگر کارهای من است. علاوه براین، آخرین سریالی که از من از تلویزیون پخش شد، سریال «شاهرگ» بود که فیلمبرداری آن مصادف با روزهای ابتدایی کرونا شد و روزهای سختی را تجربه کردیم. این سریال را هم بسیار دوست داشتم.
این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری صحبت‌های خود درباره توجه مردم به هنر او گفت: همیشه گفته‌ام که اگر مردم هنرمند را نپسندند و دوستش نداشته باشند، هیچ جایگاهی ندارد. اگر جایگاهی دارم مدیون نگاه مردم هستم.
غزالی درباره فعالیت این روزهای خود گفت: 4 فیلم سینمایی آماده اکران دارم که نام آنها عبارتند از: «گنجشک»، «زمانی در ابدیت»، «آبستن» و دلا»؛ هم‌چنین یک برنامه تلویزیونی برای شبکه نسیم دارم که اسمش «هم آهنگ» است. آخرین ضبط آن همین دیشب بود که تا صبح طول کشید. فعلا خبری از آن بیرون نیامده است و تا این حد بگویم که برنامه استعدادیابی است.
بابک افرا نیز خواننده این قسمت از برنامه شب فیروزه‌ای بود؛‌ او که چندی پیش مجری‌گری برنامه شب رمضان را برعهده داشت، خبری جدید از خود را در برنامه شب فیروزه‌ای اعلام کرد و گفت: تیتراژ سری جدید برنامه «سلام تهران» را من خوانده‌ام.
جُنگ «شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار