رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد؛

لزوم تسریع اسقاط خودروهای فرسوده از سوی وزارت صمت و راهور

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد خودروها در معابر و لزوم اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد که وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند، هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می‌زند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تسریع اسقاط خودروهای فرسوده از سوی وزارت صمت و راهور

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورا با یادآوری این موضوع که طرح خروج خودروهای فرسوده همزمان با شماره گذاری جدید از دوره دوم شورا مطرح بوده است، گفت: تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند. بنزینی که این خودروها مصرف می کنند یارانه دارد و به کشور ضرر وارد می کند.

وی با تأکید بر اینکه قانون هوای پاک وجود دارد و باید عملیاتی شود، گفت: این قوانین باید مرور و به روز شود و پس از آن به سمت عملیاتی شدن برویم؛ تا توسعه حمل و نقل عمومی محقق نشود، در این زمینه به جایی نخواهیم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورود اتوبوس و تجهیز حمل و نقل عمومی مهمترین راه حل کاهش ترافیک تهران خواهد بود، افزود: بر همین اساس سه شنبه از شهردار تهران دعوت خواهیم کرد که در خصوص ورود اتوبوس ها و توسعه مترو در صحن شورا توضیح دهد.

چمران با بیان اینکه وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند هرچه سریعتر اقدام کنند، گفت: ما نیز این موضوع را عملیاتی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار