رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبرداد:

اجرای ارزیابی فصلی انجمن اولیاء و مربیان مناطق شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ارزیابی فصلی کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ارزیابی فصلی انجمن اولیاء و مربیان مناطق شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد تیمورزاده رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: ارزیابی فصل (بهار) اداره انجمن اولیاء و مربیان مناطق انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در فصل بهار افزود: همیشه برای افزایش کیفیت و ارتقاء سطح خدمات هر مجموعه‌ای برنامه‌ریزی دقیق طراحی می‌شود، اما این برنامه‌ریزی در حد تدوین باقیمانده و نهایت به اجرا منتج خواهد شد.

تیمورزاده تصریح کرد: آنچه مهم است ارزیابی مستمر برنامه و کشف نقاط ضعف و قوت در جهت اصلاح و بهبود عملکرد و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، استفاده از ظرفیت توانمندی‌های اولیاء در فعالیت‌های مدرسه، گزارش فعالیت‌های مرتبط با مدرسه کانون تربیتی محله، ایجاد بانک اطلاعات شوراهای انجمن و مدرسان آموزش خانواده، ارزیابی عملکرد انجمن مدارس، ارتباط و تعامل با نهادهای برون سازمانی، جلسات مرتبط با البسه دانش‌آموزی، فعالیت‌های مرکز مشاوره خانواده پیوند و فعالیت‌های مرتبط به کمک به خانواده‌های کم برخوردار را ازمهمترین عناوین مورد ارزیابی فصلی کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان مناطق عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار