برگزاری اردوی طرح مُحِق (مثل حاج قاسم) برای دانش‌آموزان متوسطه مشهد

مشهد (پانا) - مدیر یک دبیرستان در ناحیه ٧ مشهد عنوان کرد اردوی طرح محق (مثل حاج قاسم) برای دانش‌آموزان متوسطه این منطقه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی طرح مُحِق (مثل حاج قاسم) برای دانش‌آموزان متوسطه مشهد

مریم بابازاده مدیریت دبیرستان بادامچی(دبیرخانه طرح مُحِق) در گفت و گو با پانا گفت‌: در این اردو که در اردوگاه ثامن الائمه ناحیه۷ مشهد برگزار می‌شود رسم و سبک زندگی شهید سلیمانی را بعنوان الگو به منتخبین دانش آموزی(در دوره های اول و دوم متوسطه) که از نواحی و مدارس مختلف انتخاب شده اند با کلاس‌های متفاوت آموزش می دهیم.

این مدیر مدرسه بیان کرد: کلمه مُحِق شامل این واژه هاست که مختصر شده آن تبدیل به محق شده است. م:مثل ح:حاج ق:قاسم.(مثل حاج قاسم). با طرح مُحِق انشالله نسلی بسیار توانمند و کار آمد همچون شهید سلیمانی در همه عرصه ها مثل خانواده، جامعه،مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

بابازاده افزود: تشکر می کنیم از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه۷ مشهد و معاون پرورشی ناحیه۷ و مربیان و کادر اجرایی که بی دریغ و خالصانه در طرح مُحِق از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: در هر اردو بازخورد و نظرسنجی دانش آموزان و مربیان مورد گفت و گو قرار می‌گیرد که انشالله دانش آموزان با آموزش های عالی بتوانند بازوان توانمند معاونین و مربیان پرورشی در مدارس باشند که امسال کاملا حضوری خواهد بود و بصورت گسترده نسلی در راه و روش و سبک زندگی شهید سلیمانی را آموزش دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار