استاندار مازندران:

تالار مرکزی ساری متعلق به اهالی فرهنگ و هنر مازندران است

ساری (پانا) - استاندار مازندران بیان کرد تالار مرکزی ساری متعلق به اهالی فرهنگ و هنر در سراسر مازندران است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تالار مرکزی ساری متعلق به اهالی فرهنگ و هنر مازندران است

سید محمود حسینی پور در آیین گشایش تالار مرکزی ساری که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: قول وزیر فرهنگ و فرهنگ مبنی بر تکمیل یک ساله این پروژه امروز عملی شد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: ما در مقابل مباحثی که در جامعه وجود دارد مسئولیت داریم، تالار مرکزی ساری برای تعالی تمام هنرمندان مازندران افتتاح شد و فقط متعلق به ساری نیست.

حسینی پور اضافه کرد: اینجا مکانی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در عرصه‌های مختلف است، ما باید در هر شهرستان چنین مجموعه‌ای داشته باشیم اما تا آن زمان این مکان متعلق به همه استان است.

استاندار مازندران ضمن تقدیر و تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد، خاطرنشان کرد: ثبت روز ملی مازندران در تقویم کشور به‌واسطه تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نتیجه رای رئیس جمهور انجام شد، اصحاب فرهنگ و هنر مازندران در طول تاریخ در کنار علمای بزرگ فرهنگ غنی این استان را به نسل‌ها منتقل کردند تا جایی که امروز شاهد افتتاح این تالار بزرگ هستیم.

لازم به ذکر است تالار مرکزی ساری که کلنگ احداث آن سال ۱۳۸۶ به زمین زده شده بود جمعه ۱۱ شهریور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد. این ابر مجتمع دارای سه سالن اختصاصی آمفی تئاتر با ظرفیت ۶۰۱ صندلی، سالن موسیقی با ظرفیت ۱۵۸ صندلی و سالن سینما با ظرفیت ۱۸۷ صندلی، کارگاه های آموزشی، کارگاه های ساخت دکور، کلاس های آموزشی، دفاتر انجمن های مختلف فرهنگی شامل موسیقی و تئاتر، هنرهای تجسمی و همچنین مکان های رفاهی شامل کافی شاپ و نمازخانه، نگارخانه و کتابخانه و فضاهای اداری، خدماتی و تاسیساتی است.

دانش آموز خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار