رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خبر داد:

کسب مقام اول کشوری توسط یک فرهنگی در مسابقات قرآنی

بوشهر (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از کسب مقام اول کشوری توسط همکار فرهنگی در مسابقات قرآنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری توسط یک فرهنگی در مسابقات قرآنی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، عباس طاهری در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان اظهار کرد: زهرا تمیزنسب همکار فرهنگی مدرسه کاردانش خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه کوشا شهر بوشهر موفق به کسب مقام اول کشوری در مسابقات قرآنی شد.

وی تصریح کرد: این همکار فرهنگی در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در مسابقه قرآنی شرکت داشته است که در بین استان های کشور موفق به این رتبه شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شده بود.

طاهری یادآور شد: حدود یکصد همکار فرهنگی در در رشته های حفظ قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و تدبر در آیات قرآن به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر تاکنون در مسابقات قرآنی موفق به کسب سه مقام برتر شده است گفت: پیش از این علی شه مرادی، دانش‌آموز مدرسه کاردانش خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر بوشهر موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته نهج‌البلاغه و احلام علی زاده دانش آموز تلفیقی-فراگیر پایه نهم مدرسه رضوان شهر بوشهر موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته 2 جزء قرآن کریم شده بودند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از اعزام دانش آموزان پسر به مسابقات دو و میدانی و دختران به تنیس روی میز خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته های آتی همکاران خانم به مسابقات والیبال و همکاران آقا به مسابقات فوتسال اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار