استاندار تهران مطرح کرد:

اختصاص سالانه بیش از هزار میلیاردتومان برای نوسازی مدارس

رودهن (پانا) - استاندار تهران در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز مهرآفرین رودهن گفت سالانه بیش از هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص می‌یابد که قطعا تحول کیفی و‌ توسعه‌ای شگرفی در آموزش و‌پرورش ایجاد خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص سالانه بیش از هزار میلیاردتومان  برای نوسازی مدارس

محسن منصوری در حاشیه مراسم افتتاح پروژه دبیرستان دخترانه خیرساز مهر آفرین در مهرآباد رودهن اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان تهران، مقرر شد سالانه بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص پیدا کند که بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد و سهم خوبی برای شهرستان دماوند و بخش رودهن اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ‌همدلی بین مردم و مسؤولان شهرستان دماوند نسبت به گذشته بیشتر شده است و به برکت این همدلی، شاهد سرعت در خدمت رسانی هستیم و مسلما نیازمند گسترش و توسعه این‌گونه روابط در جهت خدمت به مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.

منصوری بیان کرد: در توزیع مصرف برق اقدام بزرگی انجام شد و در حالی که حدود سه هزار مگاوات کسری داشتیم، خاموشی در استان تهران رخ نداد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کشور و استان تهران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، تصریح کرد: در ایام هفته دولت حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت افتتاح پروژه‌های مختلف در استان تهران اختصاص داده شد؛ پروژه‌های چندین ساله انجام نشده بود که افتتاح و باعث اشتغال‌زایی در استان تهران و شهرستان دماوند شد.

منصوری در بخشی از صحبت هایش مطرح کرد: مسأله مهم پروژه فاضلاب رودهن و بومهن، پس از سال‌ها حل و سی میلیارد تومان، برای این پروژه واریز شد.

‎ استاندار تهران خاطرنشان کرد: کمک‌ و مشارکت خیرین در نوسازی مدارس در استان تهران بی‌نظیر است و از تمامی خیران قدردانی می کنم و اگر کمک خیران نبود مشکلات زیادی در نظام تعلیم و تربیت وجود داشت که برای حل آن‌ها با مشکل مواجه می‌شدیم؛ در واقع خیران در روند ارتقای سطح کیفی آموزش و‌پرورش نقش مهمی ایفا می‌کنند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار